وبلاگ

کاربرد ساچمه در دستگاه های پزشکی و اشعه ایکس

استفاده از ساچمه در دستگاه های پزشکی و اشعه ایکس:

کاربرد ساچمه در دستگاه های پزشکی و اشعه ایکس : GMN یک شرکت فن آوری نوآورانه و قابل اعتماد برای دستگاه های پزشکی و بیش از 100000 سیستم لوله اشعه ایکس ، از جمله اولین لوله های جهان است که می تواند تصاویر قلب را ضبط کند.

مقاومت فوق العاده:

شرایط کار شدید برای دستگاه های پزشکی در لامپ های اشعه ایکس دوار آند یک چالش پیچیده است و نیاز به تجربه در زمینه مواد ، فناوری سطح و طراحی کل سیستم دارد.

نکته های مهم در سیستم های لوله ای با اشعه ایکس:

– دمای تحمل تا 550 درجه سانتی گراد
– خلا (10-7 bis 10-9 mbar)
– رسانایی الکتریکی ، ولتاژ بالا
– روغن کاری خشک
– فشارهای سطحی در یاتاقان تا 3,200 N/mm2
– سر و صدای کم در حال اجرای کار
– لرزش کم

لوله و ساچمه های درون دستگاه اشعه ایکس:

تصویربرداری پزشکی به طور فزاینده ای قابل توجه می شود. چه در زمینه مراقبت های اورژانس ، دندانپزشکی ، جراحی و یا حتی داروهای دامپزشکی – تشخیص زودهنگام بیماری ها و همچنین اطمینان از درمان هدفمند برای خدمت به بیماران و کاهش هزینه ها در بخش مراقبت های بهداشتی ، هدف اصلی است.

به همین دلیل است که تولید کنندگان لوله های اشعه ایکس به دنبال روش های ابتکاری هستند که با این امکانات می توان پیشرفت بیشتری را ارائه داد.
لوله اشعه ایکس در کل طیف لامپ های پرتوی مدرن از تشخیص تا کاربردهای CT بالا استفاده می شود.
نیازهای متفاوت مشتریان ما با توجه به پارامترهای عملکردی از قبیل دما ، نویز و رفتار لرزش ، سرعت چرخش ، وزن هدف ، نیروهای G و نیازهای چرخه عمر توسط ما در واحدهای تحمل سفارشی اجرا می شود که یک راه حل بهینه برای کاربرد آنها برای ما امکان پذیر می کند.

برای اینکه بتوانید این نیازها را برآورده کنید ،ساچمه ها در درون لوله ها می تواند در انواع شرایط تجمل بالایی داشته باشند. آنچه که در همه آنها مشترک هستند مناسب بودن آنها برای عملکرد در خلا و در دماهای بالا است که ما می توانیم از طریق استفاده از روان کننده های خشک و همچنین مواد مخصوص آن را تضمین کنیم.

تجهیزات هماهنگ ساخت ، مونتاژ و كنترل كیفیت ما تضمین كننده اطمینان محصولات برای مشتریان در سراسر جهان است.
اگر این مورد مورد علاقه شما قرار گرفته است ، خوشحال می شویم که می توانیم توانایی های خود را در زمینه ساچمه ها و لوله های یاتاقان در دستگاه اشعه ایکس نشان دهیم.

ساچمه ها در سایزهای مختلف طراحی

ساچمه ها در سایزهای مختلف طراحی می شوند و در احتیار سازندگان دستگاه های اشعه ایکس قرار می گیرند تا عملکرد دستگاه ها با استفاده از ساچمه های مختلف بالا برود و کاربردی تر شوند.
شرکت صنعتی چرخ پارس برای حمایت از بیماران و افزایش کیفیت کار پزشکان، بهترین و با کیفیت ترین ساچمه ها را طراحی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *