دسته‌بندی نشده

ساچمه های فلزی :بررسی مواد سازنده انواع ساچمه های فلزی ضد زنگ

گرده فلزی 10*60

ساچمه های فلزی

ساچمه های فلزی یا توپ های فولادی کروم استیل یا استیل ضد زنگ حاوی کروم هستند و به دلیل سخت شدن کامل ، از کیفیت سطح عالی و قابلیت بارگذاری بالایی برخوردار هستند. کروم استیل یک ماده جهانی برای بسیاری از قطعات است. کروم استیل مغناطیسی است.
ساچمه های فلزی از جنس استنلس استیل یا استیل ضد زنگ حاوی یک فولاد ضد زنگ از نوع مارتنزیتی است که به طور گسترده ای در کاربردهای تحمل استفاده می شود که به سختی ، پایداری ابعادی ، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت نیاز دارد. ساچمه های استنلس استیل در برابر خوردگی آب شیرین ، بخار ، روغن خام ، بنزین ، تعریق ، الکل ، خون و مواد غذایی مقاوم هستند. فولاد ضد زنگ حاوی مقداری کربن است بنابراین هنوز کمی مغناطیسی است.

نوع دیگری از ساچمه ها از جنس فولاد ضد زنگ حاوی کروم و نیکل است.

فولاد ضد زنگ در برابر اکثر انواع اکسیداسیون مقاوم است. تفاوت اصلی بین ضد زنگ ها است که علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی ، غیر مغناطیسی است.

ساچمه ها از جنس فولاد ضد زنگ حاوی کروم ، نیکل و مقدار کمی منگنز است. فولاد ضد زنگ در برابر اکثر انواع اکسیداسیون مقاوم است. ماندگاری باعث می شود این نوع از ساچمه ضد عفونی شود و بنابراین برای محیط های آشپزخانه و غذا مناسب است. فولاد ضد زنگ در برابر خوردگی محلول های کلرید حساس است و در محیط های شور مانند ساحل ، این شرایط نیاز متفاوتی به مواد را تضمین می کند.

ساچمه هایی از جنس فولاد ضد زنگ حاوی کروم ، نیکل و مقدار کمی منگنز و مولیبدن است که باعث مقاومت بیشتر آن در برابر کلریدها و محیط های نمکی می شود. این نوع فولاد ضد زنگ در برابر اکثر انواع اکسیداسیون مقاوم است. این در مصارف صنعتی که در معرض مواد شیمیایی زیاد است استفاده می شود. همچنین اغلب در محیط های آب شور و تجهیزات پزشکی و جراحی استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *