دسته‌بندی نشده

ساختار پیچ های ساچمه ای مورد استفاده در صنعت فولاد

مهره ساده 12

مهره های ساچمه ای

مجموعه پیچ های ساچمه ای شامل یک پیچ و مهره است که هر کدام دارای شیارهای مارپیچی متناسب هستند. ساچمه های فلزی که بین این شیارها می چرخند و باعث ایجاد تماس بین مهره و پیچ می شوند. این یاتاقانهای چرخشی مجدد به واحد امکان می دهند تا با نرخ باردهی استاتیک و دینامیکی عالی ، با سرعت بسیار بالایی از راندمان کار کند.

56 مدل پیچ را در انواع مختلفی از مواد و طرحها از جمله فولادهای آلیاژی کربن زیاد و کم و درجه های مختلفی از فولاد ضد زنگ موجود در اندازه های استاندارد و متریک تولید می شوند.

پیچ های ساچمه ای راه حل های حرکت خطی را برای صنایع مختلف از جمله صنعت ساخت و ساز ساختمان، بالابر سنگین، حمل و نقل، دریایی، پزشکی، بسته بندی مواد غذایی و انرژی فراهم می آورد.

ساختار پیچ های ساچمه ای فقط این است: پیچ که روی بلبرینگ کار می کند. پیچ و مهره دارای شیارهای مارپیچ هستند و بلبرینگ های ساچمه ای در این شیارها گردش می کنند.

هیچ ارتباط فیزیکی بین پیچ و مهره وجود ندارد.

همانطور که پیچ یا مهره می چرخد ، و ساچمه های نورد به انتهای دنباله مهره می رسند ، با استفاده از یک لوله برگشت از این تماس منحرف شده و هدایت می شوند و به انتهای مدار باز می گردند. در آنجا چرخه از سر گرفته می شود و ساچمه ها به طور مداوم دوباره گردش می کنند.

انواع قسمتهای

قطر اصلی
قطر کوچک
قطر ساچمه ها
پیچ
مهره
روغن کاری
و …

ساچمه ها در این نوع پیچ ها دارای یک پوشش اکسید سیاه است که به جلوگیری از خوردگی در حین حمل و نقل و ذخیره سازی کوتاه کمک می کند. مقاومت به خوردگی طولانی مدت توسط خواص مهار کننده زنگ زدگی روان کننده پیچ انجام می شود. در برنامه های کاربردی تحت شرایط شدید ، می توان از پوشش های اضافی مانند نیکل ، کروم سخت ، روی یا سایر موارد استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *