دسته‌بندی نشده

ساچمه های فولادی ضد زنگ مورد استفاده در صنعت مواد غذایی و کشاورزی

ساچمه های فولادی ضد زنگ مورد استفاده در صنعت مواد غذایی و کشاورزی

ساچمه های فولادی ضد زنگ و ساچمه کروم فولاد ما در صنایع کشاورزی و صنایع غذایی استفاده می شود. نیازهای ساچمه ای و غلتکی این صنایع کاملاً بهم پیوسته و آشکار است. مقاومت در برابر خوردگی فولاد ضد زنگ باعث می شود که گلوله های این ماده به عنوان یک قطعه بسیار مهم و مورد نیاز در صنایع کشاورزی و صنایع غذایی باشد. به دلیل ماهیت صنعت کشاورزی و غذایی ، تماس این گلوله ها با آب ، مواد افزودنی و سایر مواد امری طبیعی است. این تماس باعث می شود مقاومت در برابر خوردگی برای تداوم عملکرد صحیح تجارت شما بسیار مهم باشد.
یکی از کاربردهای رایج ساچمه های فولاد ضد زنگ ما در سیستم های آبیاری دام و سیستم های تغذیه دام است.

ما ساچمه های شیر کنترل جریان از جنس استنلس استیل و همچنین ساچمه هایی را برای بسیاری از موارد دیگر ارائه می دهیم.

پروژه های مختلف بسته به عوامل مختلف ، انواع مختلفی از ساچمه فولاد ضد زنگ را می طلبد. ما می توانیم سری های مختلفی از ساچمه های فولاد ضد زنگ را برای پاسخگویی به نیازهای شما عرضه کنیم. این ساچمه ها همچنین برای چندین کاربرد سنگ زنی و پردازش مناسب هستند. ما همچنین می توانیم ساچمه های سنگین کروم را برای استفاده در تسمه های نقاله و سایر برنامه های مرتبط با کشاورزی تهیه کنیم.

گلوله های فولادی ضد زنگ

 

وقتی نوبت به ساچمه های فولادی با کیفیت می رسد ، ساچمه های ما در مجموعه ای از صنایع ، از جمله کشاورزی ، مواد غذایی ، خودرو ، لوازم آرایشی و انرژی استفاده می شوند. ساچمه های فولادی دقیق ما را برای پردازش مواد غذایی و کشاورزی می توان در طیف گسترده ای از امکانات تهیه مواد غذایی ، تجهیزات مونتاژ اتوماتیک ، ریخته گری ها و بسیاری از صنایع دیگر یافت. محصولات برتر ما توسط سازندگان دارای گواهینامه ISO-9001: 2015 برای سازگارترین کیفیت تولید می شوند. امروز با شماره های ما تماس بگیرید تا درباره ساچمه های فولاد ضد زنگ در شیر کنترل جریان و کاربردهای مختلف دیگر برای ساچمه های فولادی ضد زنگ ما بیشتر بدانید. یکی از اعضای تیم دوستانه ما خوشحال خواهد شد که به هر سوالی در مورد ساچمه های فولادی دقیق برای صنعت مواد غذایی و کشاورزی پاسخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *