وبلاگ

ساچمه ها در استفاده در زیورآلات

ساچمه ها در استفاده در زیورآلات

بهترین و بدترین فلزات (ساچمه) در گوشواره:

ساچمه ها در استفاده در زیورآلات :چندین فلز وجود دارد که برای سوراخ شدن بدن و سایر موارد غیرقابل اطمینان هستند. نوع نادرست فلز می تواند روند بهبودی بدن را متوقف کند یا یک واکنش آلرژیک ایجاد کند.

نیکل مقصر اصلی سوزش پوست است و به طور معمول در فلزات ارزان و گران قیمت استفاده می شود. حتی کمترین مقدار نیکل باعث می شود که پوست سیاه ، سبز یا رنگ دیگری شود.
مجتمع صنعتی چرخ پارس با طراحی ساچمه های با کیفیت برای جواهرات این اطمینان را برای شما حاصل می کنیم که از این نوع جواهرات با خیال راحت استفاده نمایید.
بنابراین ، بهترین فلزات و یا ساچمه ها برای گوشواره کدامند؟

فولاد ضد زنگ (جراحی):

فولاد ضد زنگ (ساچمه) کم کربن برای گوشواره ایده آل است. زیرا حتی اگر آنها حاوی آلیاژ باشند ، این مواد از طریق یک فرآیند خاص به دام می افتند و آزاد نمی شوند.

316L و 316LVM تنها انواع ساچمه ها برای گوشواره هستند. فولاد ضد زنگ (ساچمه) اغلب برای افراد مبتلا به آلرژی گزینه مناسبی است ، مگر در مواردی که افراد حساسیت دارند. در این حالت باید از تیتانیوم استفاده شود.

تیتانیوم:

تیتانیوم یک فلز عالی برای گوشواره و سوراخ کردن گوش در مراحل اولیه است. به دلیل سبک بودن بسیار راحت و از نظر بدن بسیار مناسب است، زیرا به سختی حاوی نیکل است. این فلز بسیار مقاوم و در برابر خوردگی آب دریا بسیار مقاوم است. به راحتی در سبک های جواهرات نیز شکل می گیرد که می تواند از سوراخ های خمیده تا سایر طرح ها با آن کار کرد.

نیوبیوم:

نیوبیوم به عنوان یک ماده ضد حساسیت و نرم نیز هست. همانطور که از نظر حساسیت بسیار مناسب است ، برای افرادی که معمولاً واکنشهای آلرژیک دارند یا از تحریکات ناشی از گوشواره ها رنج می برند ، انتخاب مناسبی است. نیوبیوم شبیه تیتانیوم است اما سنگین تر و نرم تر است. همچنین به مواد تمیز کننده ، اکسیژن یا مایعات بدن واکنش نشان نمی دهد.

طلا(PVD)

 

طلا با عنوان PVD شناخته می شود ، طلا Aztec با بدن جوش نمی خورد و یا واکنشی نشان نمی دهد. این ماده سبک است که می تواند به راحتی طلا را برای جلوگیری از آلرژی جایگزین کند. طلا آزتک می تواند یک انتخاب خیره‌کننده برای سوراخ کردن گوش و یا گوشواره، به خصوص برای سوراخ کردن صورت است – مانند سوراخ شدن سپتوم و سوراخ کردن بینی – مناسب است.

تایون:

اگرچه یک فلز نیست ، tygon یک ماده پلاستیکی است که معمولاً در هنگام حساسیت شدید به فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده برای زنان باردار نیز توصیه می شود.

استرلینگ نقره خاصیت اکسیداسیون دارد و آن را به عنوان گوشواره برای بدن مضر می کند.

آهن نه تنها به راحتی زنگ می زند بلکه خیلی راحت نیز واکنش نشان می دهد و می تواند واکنش شدید ایجاد کند. طلا اندود شده فلز داخلی را از بین می برد و اگر فلز بی اثر نباشد ، می تواند مشکل بزرگی ایجاد کند. فلزات درجه پایین مانند مس ، نیکل ، قلع ، روی و برنج گزینه مناسبی برای سوراخ کردن بدن نیستند. آنها می توانند باعث بروز واکنش ها و عفونت های آلرژیک شوند.

پس ساچمه ها در استفاده در زیورآلات دارایکاربرد های بسیاری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *