وبلاگ

پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی Hospitex تهران | 26 تا 29 آذر 98

“نمایشگاه بین المللی ایران هاسپیتکس” از معتبرترین نمایشگاه های حوزه تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی است که هر ساله برگزار می گردد. پنجمین دوره این نمایشگاه از تاریخ های 26 الی 29 آذر ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می گردد.

هدف نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران

تكنولوژي دانش بشري سبب به وجود آمدن فضاي متفاوتي از زندگي نسبت به گذشته و ظهور نيازهاي نويني براي بشريت شد. حل مشكلاتي نظير هزينه زياد اجراي بيمارستان ها نيازمند ارائه راهكارهايي به منظور استفاده صحيح از سيستم هاي ساختماني و مصالح نوين جهت افزايش سرعت ساخت، دوام بيشتر ،سبك سازي ،مقاومت بيشتر در برابر زلزله و كاهش هزينه اجرا است.
صنعتي سازي در ساخت بيمارستان ها طراحي و ساخت بيمارستان ها به عنوان يكي از مهمترين بناهاي عمومي و مكاني براي افزايش آسايش و بهبود شرايط جسمي و رواني بيماران همواره از درجه اهميت زيادي برخوردار است. به همين سبب در ساخت آن عملكرد و طراحي دست در دست هم ميدهند و بكارگيري اصول و روش هاي فني صحيح و پيشرفته در طراحي و ساخت،سبب بهبود كارايي و كيفيت بيمارستان ،افزايش عمر مفيد و كاهش هزينه ها در زمان ساخت و بهره برداري آنها خواهد شد.اين روش هاي پيشرفته ساخت شامل كليه گروه هاي ساختماني،معماري، سازه،تاسيسات برقي و مكانيكي و …. ميگردد.در صنعتي سازي و پيش ساخته كردن بيمارستان ها ميتوان با طراحي،ساخت و كنترل دقيق كليه گروه هاي ذكر شده بيمارستان هايي با بهترين كيفيت و بيشترين كارايي را ساخت.در دهه هاي اخير در اكثر كشورهاي صنعتي و پيشرفته جهان، صتعت بيمارستان سازي نيز در كنار ساير ساختمان ها در جريان صنعتي سازي ساختمان وارد شده است و با موفقيت هر چه بيشتر به روند خود ادامه ميدهد.در سالهاي اخير اين جريان در بسياري از كشورهاي آسيايي و حوزه خليج فارس نيز نتايج چشمگير و قابل ملاحظه اي داشته است.
انطباق بيمارستان ها با استانداردها ميتواند ارايه خدمات با كيفيت را تضمين نمايد.استانداردسازي ساخت و سازهاي بيمارستاني و دارا بودن برنامه مدون منطبق با استاندارهاي جهاني از اهميت ويژه اي برخوردار است.بي شك بهره گيري از آخرين دستاوردهاي حوزه صنعت بيمارستان سازي،تجهيزات و تاسيسات بيمارستاني نقشي موثر و بي بديل در نيل به اين اهداف ايفا ميكند و براي برگزاركننده بسي مغتنم خواهد بود.
شايان ذكر است عزم ملي براي هماهنگي نهادهاي ذيربط و افزايش جلب مشاركت كنندگان اين حوزه در جهت ساخت و تجهيز بيمارستان هاي ايمن با طراحي هاي نوآورانه و يكپارچه سازي و هماهنگي بين كليه دستگاه ها و نهادهاي مرتبط و فعال در حوزه ساخت بيمارستان و مديريت منابع و تجهيزات به منظور افزايش بهره وري منابع و خدمت رساني بهتر به بيماران ميباشد.
نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران با نام ایران هاسپیتِکس (Hospitex) یکی از بهترین نمایشگاه های بین المللی ایران در زمینه دستاورهای تجهیزات بیمارستانی می باشد. فعالان داخلي و خارجي كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با حوزه تجهیزات بیمارستانی فعاليت دارند، در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

نمایشگاه بین المللی تجهیزات بیمارستان ایران بخش های مختلفی مانند واحدهای مهندسی بیمارستانی، تکنولوژی های جدید بیمارستان و صنایع مرتبط مانند تجهیزات ساختمانی و امکانات اورژانس، پشتیبانی و عملکرد بیمارستان ها (مانند سرویس غذا، خشکشویی، دفع زباله و بازیافت)، سیستم های هوشمند و فناوری اطلاعات بیمارستانی و غیره را شامل می شود. ایجاد بستر این نمایشگاه موجب می گردد تا با سرمایه گذاری، طرح، ارائه و برنامه ریزی، اهمیت صنایع مرتبط در سطح جهانی بالا برود و علاوه بر بازار گسترده خاور میانه، بازارهای جهانی را نیز در برگیرد. با توجه به پیشرفت های چشمگیر اخیر صنعت پزشکی ایران، شرکت های معتبر خارجی نیز می توانند دستاوردهای نوین خود را در معرض نمایش متخصصین حرفه ای قرار دهند.
دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه (سال 97)، این رویداد در فضایی به مساحت 12000 مترمربع و با حضور 118 شرکت داخلی و 3 شرکت خارجی (فرانسه، آلمان، سوئیس و بلژیک) برگزار گردید.

موضوعات نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران

سرمایه گذاری، طرح و برنامه ریزی
برنامه ریزی محیط داخلی بیمارستان، مواد، مصالح و تجهیزات ساختمان
نظام حمایتی پزشکی و واحد مهندسی ویژه
فضای سبز و حفاظت محیطی بیمارستان
بازسازی ذخیره انرژی بیمارستان
امکانات اورژانس ایمنی بیمارستان
محصولات و تکنولوژی جدید
سیستم پشتیبانی و عملکرد بیمارستان
ساختمان هوشمند بیمارستانی و آی تی پزشکی
تجهیزات برند ملی پزشکی
راه حل جدید بیمارستان دیجیتال
سلامت سیار و آزمودگی بیمارستان آینده جدید

بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران

نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران (Hospitex)با حضور فعالان داخلي و خارجي مختلف كه در زمينه توليد ،‌ بازرگاني و خدمات مرتبط با اين حوزه، فعاليت دارند برگزار می گردد.
این نمایشگاه بستری مناسب جهت ارائه نوآوري ها و توليدات جدید در عرصه محصولات و تجهیزات بیمارستانی می باشد و مورد استقبال طیف گسترده ای از شركت هاي ساختماني، شركت هاي انبوه ساز، سرمايه گذاران و دانشگاه هاي علوم پزشكي به عنوان مصرف كنندگان نهايي اين محصولات واقع خواهد شد.

نوزدهمین دوره نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانیتهران

مجتمع صنعتی ولی زاده در نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی

مجتمع صنعتی ولی زاده در پنجمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی

در این بین مجتمع صنعتی ولی زاده به عنوان یکی از تولید کنندگان چرخ ایران که سال هاست د ر زمینه تولید و فروش چرخ فعالیت می کند، در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی محصولات بیمارستانی و پزشکی خود اعم ازانواع چرخ بیمارستانی، چرخ صنایع و تجهیزات پزشکی، چرخ برانکارد و … در انواع چرخ ثابت و چرخ گردان می پردازد، مجتمع صنعتی ولی زاده با ارائه چرخ های با کیفیت خود، یکی از شاخص ترین شرکت های این نمایشگاه در میان رقبای تولید کننده چرخ می باشد و همه ساله مورد توجه بسیاری از شرکت کنندگان و بازرگانان خارجی و داخلی این نمایشگاه که قصد خرید چرخ دارند، قرار می گیرد.
در همین راستا مجتمع صنعتی ولی زاده ( چرخ پارس ) با پشتوانه اعتبار بیش از نیم قرن تجربه در ارائه محصولات متنوع و در خور مشتریان محترم ، شما را به پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و صنایع وابسته مورخه 26 الی 29 آذر ماه 98 ( 17 الی 20 دسامبر 2019) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، دعوت می نماید .

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران

پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و صنایع وابسته از تاریخ 26 الی 29 آذر 98 ( 17 الی 20 دسامبر 2019) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

ساعت بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی تهران

این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به روی بازدیدکنندگان باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *