وبلاگ

چرخ پارس در 3 نمایشگاه بین المللی مهم در سال 99

مجتع صنعتی ولیزاده در 3 نمایشگاه بین المللی مهم در سال 99

مجتع صنعتی ولیزاده تصمیم دارد در سال پیش رو بار دیگر با حضور خود در 3 نمایشگاه مهم در سال 99 از دست آوردها، پیشرفت ها و محصولات جدید خود رونمایی کند، و به شما همکاران و مشتریان عزیز نشان دهد که همواره با تلاش و پشتکار در جهت عرضه بهترین، جدیدترین و با کیفیفت ترین محصولات روز دنیا در کنار شما دوستان گرامی است و بار دیگر نتیجه اعتماد و همراهی شما همکاران محترم را قدر دان باشد.

مجموعه چرخ پارس در ابتدای سال آینده در نمایشگاه بین المللی ایران هلث، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی تهران حضور خواهد داشت. چرخ پارس به عنوان یکی از تولید کنندگان چرخ ایران که سال هاست د ر زمینه تولید و فروش چرخ فعالیت می کند، در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی محصولات بیمارستانی و پزشکی خود اعم ازانواع چرخ بیمارستانی، چرخ صنایع و تجهیزات پزشکی، چرخ برانکارد و … در انواع چرخ ثابت و چرخ گردان می پردازد،

در ادامه در نیمه سال پیش رو با حضور بسیار پر رنگ در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در مهر ماه قصد دارد با عرضه و رونمایی از پیشرفته ترین چرخ ها ، ساچمه ها، پایه ها و به طور کلی جدیدترین محصولات این حوضه بار دیگر نشان دهد که این مجموعه همواره در جهت رشد چرخه صنعت و اقتصاد کوشا بوده و همچنان هم خواهد بود.
مجموعه چرخ پارس سال هاست که در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور پررنگی داشته و با در اختیار داشتن یکی از بزرگ ترین غرفه های نمایشگاهی و ارائه محصولات با کیفیت خود، یکی از شاخص ترین شرکت های حاضر در این نمایشگاه است که همه ساله مورد توجه بازدیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی قرار می گیرد و غرفه این مجموعه همه ساله یکی از پر رفت و آمدترین غرفه های نمایشگاه صنعت تهران می باشد.

و در نهایت با نزدیک شدن به اواخر سال 99 این مجموعه با شرکت در نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران برای آخرین بار در یک رویداد بین المللی و مهم با شما عزیزان دیدار کرده و شما را از دست آوردهای خود آگاه می سازد.
مجتمع صنعتی ولی زاده بنا به روال سالهای اخیر با حضور در این رویداد سالانه در این نمایشگاه حضور داشته و به معرفی محصولات فروشگاهی و صنایع مرتبط با آن اعم ازانواع چرخ فروشگاهی ، سبد فروشگاهی حمل کالا، چرخ صنایع و تجهیزات فروشگاهی، گاری های حمل بار، راهبند های فروشگاهی، چرخ های صنایع غذایی، چرخ یخچال‌های ویترینی و … در انواع چرخ ثابت، چرخ گردان، چرخ ترمزدار و غیره می پردازد.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث، تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی تهران 99

تاریخ برگزاری

در تاریخ 18 تا 11 خرداد ماه سال 99 برگزار می شود.

محل برگزاری

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران 99

تاریخ برگزاری

در تاریخ مهر ماه سال 99 برگزار می شود.

محل برگزاری

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران 99، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران 99

تاریخ برگزاری

در تاریخ دی ماه سال 99 برگزار می شود.

محل برگزاری

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌ا‌لمللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *