وبلاگ

کاربرد ساچمه در محصولات آرایشی

ساچمه در محصولات آرایشی

مخلوط کردن فولاد ضد زنگ ساچمه در محصولات آرایشی

احتمالاً توپهای مخلوط فولاد ضد زنگ (ساچمه) اولین چیزی نیست که شما با محصولات ناخن مانند مانیکور و پدیکور آشنا می شوید.

واقعیت این است که بسیاری از محصولات درمان ناخن تولید شده توسط شرکت های صنعت بهداشت و زیبایی به شدت به ساچمه معروف به توپ های اختلاط یا دانه های مخلوط کننده همزن بستگی دارند.

اگر شما در حال تولید یک محصول جدید برای مراقبت از ناخن هستید ، مهم است که از  ساچمه در محصولات آرایشی استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که محصول شما همانطور که در نظر گرفته شده عمل می کند.

در این مقاله ، ما به چگونگی استفاده از ساچمه در محصولات ناخن و چگونگی انتخاب ساچمه مناسب برای محصول خود می پردازیم.

عملکرد مخلوط کردن ساچمه ها در لاک ناخن

، اغلب در بطری های ناخن قرار داده می شود تا به عنوان مهره های اختلاط استفاده شود.

برای بهترین نتیجه ، لاک ناخن باید قبل از هر بار کاملاً مخلوط شود.

با این حال ، ناخن ، یک مایع بسیار ضخیم است. وقتی این مسئله را با این واقعیت ترکیب کنید که بطری های لاک ناخن به طور معمول در کاملا پر می شوند – فضای کمی برای آشفتگی در هنگام لرزش بطری باقی می ماند – مخلوط کردن ناخن فقط با تکان دادن بطری می تواند برای مصرف کنندگان مشکل شود.
مخلوط کردن مهره ها با اضافه کردن منبع دیگری از تلاطم به بطری لاک ناخن کاربردی است.

هنگامی که یک بطری لاک ناخن حاوی یک مهره مخلوط شده تکان می خورد ، توپ به صورت بالا و پایین و همچنین بعداً از طریق مایع حرکت می کند و اطمینان حاصل می کند که لاک ناخن کاملاً مخلوط می شود.

نحوه انتخاب ساچمه مناسب برای لاک ناخن :

اولین نکته برای مخلوط کردن ساچمه های مورد استفاده در صنعت لاک ناخن این است که آنها باید سنگین باشند.

لاک ناخن یک مایع غلیظ است و توپهای سبک مانند توپهایی که از پلاستیک ساخته شده اند به اندازه کافی حرکت نمی کنند تا لاک ناخن را تحریک کنند. در عوض ، توپ های اختلاط از جنس استنلس استیل سنگین ترین ساچمه است که برای این منظور استفاده می شود.
یکی دیگر از مزایای توپ های اختلاط فولاد ضد زنگ این واقعیت است که آنها در برابر خوردگی مقاوم هستند.

لاک ناخن اغلب یک مایع خورنده است و هیچ کس نمی خواهد در لاک ناخن خود با ذرات زنگ زدگی و خوردگی مواجه شود.

با این وجود با استفاده از توپ های همزن از جنس استنلس استیل می توانید اطمینان حاصل کنید که سطح توپ در تمام طول محصول در وضعیت عالی قرار دارد و هیچ ماده ناخواسته ای را در لاک ناخن وارد نمی کند.
در آخر ، این نکته مهم است که دانه های ساچمه ای انتخاب کنید که مقرون به صرفه باشد. بطری های لاک ناخن معمولاً کالاهای بسیار گران قیمت نیستند ، به این معنی که شما نیاز دارید تا توپ های مخلوط شده از جنس استیل ضد زنگ را پیدا کنید که دارای کیفیت بالایی و مقرون به صرفه باشند تا بتوانید از قبل آنها را در هر بطری لاک ناخن که تولید می کنید قرار دهید.

مزایای انتخاب ساچمه فولاد ضد زنگ:

ما در مجتمع صنعتی چرخ پارس با ارائه طیف گسترده ای از ساچمه های همزن از جنس استنلس استیل با قیمت بسیار مناسب ، مفتخریم که به صنعت لاک ناخن خدمت کنیم. این ساچمه های درابعاد اندازه های مختلفی ساخته می شوند و به اندازه کافی سنگین هستند تا هرگونه لاک ناخن را کاملاً تحریک کنند. همچنین از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند و مهم نیست که در چه مایعی غوطه ور شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *